diumenge, 6 de maig del 2012

REFLEXIONS DE LA PAC 1


he de dir que ja havia experimentat el debat i l’eina CMAP per treballar la construcció de models mentals (amb els meus alumnes el vaig intentar introduir en els seus aprenentatges però s’han engrescat més amb una altra eina que també serveix per crear models mentals anomenada PREZI que té l’avantatge de permetre pujar imatges, vídeos, textos,...És més hipertextual).

Estic totalment convençut que ambdues metodologies són coherents amb la perspectiva constructivista de l’aprenentatge ja que amb la participació en el debat he pogut col·laborar amb la construcció de l’aprenentatge intercanviant conceptes, opinions, punts de vista, etc, amb els meus companys (és bastant motivador). He dut a terme processos de reflexió tant amb la elaboració del mapa conceptual com amb el debat que m’han fet prendre consciència del que ja sabia i de nous aprenentatges que han modificat algunes de les estructures mentals prèvies.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada