CALENDARI ESCOLAR
INICI DEL CURS:
11 de setembre de 2019
ACABAMENT:
19 de juny de 2020
Períodes de vacances:
NADAL:
De 21 de desembre de 2019 a 7 de gener de 2020 (ambdós inclosos)
PASQUA:
De 9 d’abril a 19 d’abril de 2020 (ambdós inclosos)
DIES FESTIUS I NO LECTIUS:
1 de novembre de 2019, TOTS SANTS
6 de desembre de 2019, CONSTITUCIÓ
17 de gener de 2020, SANT ANTONI
1 de maig de 2020, DIA DEL TREBALLADOR
DIES DE LLIURE ELECCIÓ:
31 d’octubre de 2019
2 i 3 de març de 2020
ALTRES:
28 de febrer de 2020, FESTA ESCOLAR UNIFICADA
HORARI D'ATENCIÓ AL PÚBLIC
Directora:
Amb citació prèvia:
- Dilluns de 13:00 a 13:30 h.
- Divendres de 8:30 a 9:00 h.
Secretària:
- Dilluns i dimecres de 13:00 a 13:30 h.
- Dimarts, dijous i divendres de 8:30 a 9:00 h.
Horari de visites mestres:
Amb citació prèvia:
- Dimecres de 13:30 a 14:30 h.
SERVEIS COMPLEMENTARIS:
- ESCOLA MATINERA de 7:30 a 8:30 h (Neus i Núria).
- MENJADOR de 13:30 a 15:30 h (Toñi).
- ACTIVITATS EXTRAESCOLARS de dilluns a dijous de 15:30 a 17:30 h (Neus).
Menjador: De dilluns a divendres de 8:30 a 9:30 h.
APIMA:
- Dilluns i divendres de 8:30 a 9:30 h.
- Dimecres de 16:00 a 17:00
EDUCACÓ INFANTIL
4t EI A: Amanda Alonso
4t EI B: Àngels Pons
5è EI A: Marta Enseñat
5è EI B: Bàrbara Reynés
6è EI A: Tere Pons
6è EI B: Gemma Pons
ESPECIALISTES INFANTIL
+ 1:
- Aina Segura
- 1 pendent de confirmar.
Suport: Cristina Vidal
Música: Nico Guasch
Anglès:
- Marga Sintes
- Susana Goñalons
EDUCACIÓ PRIMÀRIA
1r A: Pilar Sainz
1r B: Magdalena Jaume
2n A: Aina Segura
2n B: Ester Abad
3r A: Ester Pons
3r B: Susana Goñalons
4t A: Raquel Florit
4t B: Janet Marquès
5è A: Pere Llabrés
5è B: Anna García
6è A: Gari Florit
6è B: Núria Pérez
ESPECIALISTES DE PRIMÀRIA
Anglès:
- Susan Tomás
- Àngels González
- Marga Sintes
Música: Nico Guasch
Educació Física: Ignasi Jover
Religió: Lorena Cañas
Suport:
- Joana Coll
- Cristina Vidal
- Cate Florit
Assessorament EOEP:
- Orientadora: Maria Masreal.
- PTSC: Pendent de confirmar
EQUIP DIRECTIU
Directora: Marta Alcoberro
Cap d'estudis: Mónica Capó
Secretària: Laura Juanico
Direcció i telèfon del centre:
Av. Vives Llull, 1.
07703 Maó
Telf: 971 36 50 11
Correu electrònic:
ceipmateufontirroig@ceipmateufontirroig.es
- Entrada a l'escola a les 8.27 h. cap es pati. Sortida a les 13:30h.
A les 8:30 h. els alumnes pugen a classe.
Els cursos de
3r, 4t, 5è i 6è pugen per s’escala exterior (emergència). Hi haurà dos
mestres responsables de la pujada, un a dalt i l’altre baix de l’escala.
- EN CAS D’IMPUNTUALITAT
Els alumnes que arribin tard sense
justificació, seran acompanyats a les
aules a les 9h per algun membre de l’Equip Directiu o el conserge.
- FALTES D’ASSISTÈNCIA
Es passarà llista diàriament i les absències (si n'hi ha) i els retards dels alumnes s'anotaran al GESTIB.
Quan un alumne tengui dues faltes d’assistència
no justificades consecutives (dues jornades lectives), el tutor es posarà
en contacte amb la família.
Si la situació es manté i se superen les cinc
faltes d’assistència no justificades, es comunicarà el cas al cap
d’estudis.
Les
FAMÍLIES hauran de justificar les faltes d’assistència via GESTIB. El tutor posteriorment, acceptarà o no les justificacions.
Segons
normativa, si les faltes d’assistència són superiors a dos dies lectius
consecutius o hi ha faltes molt
repetitives, el pare/mare/tutor les haurà de justificar documentalment via GESTIB o a la tutora
(informe metge, judicial...).
Les absències per viatges sense un motiu
justificat documentalment (metge, judici,...), són faltes sense justificar.
- DELEGAT/A DE LES MARES/PARES DE CLASSE I COMUNICACIONSCada grup classe té un delegat/da de grup. El nostre és: ??
Les informacions i/o notificacions que vagin
sorgint al llarg del curs, es transmetran a les famílies mitjançant grup nova difusió que gestionaran els delegats d’aula (ha de tenir els tlf de tothom i cadascú el del delegat guardat a l'agenda del mòbil) i,
en alguns casos, mitjançant circular i pàgina web.
Els tutors/direcció, enviaran els missatges als
delegats d’aula, redactats literalment
com hagin de ser publicats o difosos. I
ells, els reenviaran al seu grup de difusió.
Els
delegats es comprometen a no fer públic en cap cas el telèfon del tutor.
- MATERIAL ESCOLAR
Els llibres de text i material escolar està
penjat a la pàgina web de l’escola. També han de portar una carpeta amb tapes de anelles. Un paquet de fulles a retxes i un de fulles a quadres.
L’aportació econòmica de les famílies, en
concepte de material, és de 38 € a Educació
Primària. A més, el centre participa en un projecte
de teatre (6è EI i primària) que suposa un cost de 5 € anuals. A partir d’aquest curs, s’ha
canviat la forma de pagament. A partir d’ara es farà mitjançant ingrés bancari
o transferència (rebreu un missatge del grup de difusió explicant les
passes a seguir).Els 5€ de teatre es pagan al tutor i els justificants bancaris també se li entreguen.
Si qualque família no pot assumir aquesta aportació ha d’informar
al tutor/-a, secretaria o direcció.
- MESTRES INTERVENEN EN EL GRUP, ÀREES, DESDOBLAMENTS… (HORARI)
SusanTomás: anglès.
Cristina Vidal: AL
Cate Moll: PT
Nico Guasch: música.
Cristina Vidal: AL
Cate Moll: PT
Nico Guasch: música.
Lorena Cañas: religió.
Noèlia Mas: Teatre.
Pere: tutor.
- OBJECTIUS DEL CURS, METODOLOGIA I DINÀMICA DE CLASSE
Organització aula i Metodologia:
- Taules per grups.
- Autorregulació comportament: triangle interactiu; Llibertat-responsabilitat-conseqüències (anar al vàter, berenar, sortir quan s'està nerviós,..). Treballam l' autonomia, l'ajuda, les apacacitats cognitives bàsiques (percepció, atenció, memòria, llenguatge, roanament).
- Utilització del blog.
- Agenda física.
- Tasques integrades desestructurades.
- Deures.
- No facem de la mateixa manera el dos grups.
- Qualificacions. Es té en compte: realització de la feina diària, treballs a través de rúbriques, proves escrites, orals...
- Utilització del blog.
- Agenda física.
- Tasques integrades desestructurades.
- Deures.
- No facem de la mateixa manera el dos grups.
- Qualificacions. Es té en compte: realització de la feina diària, treballs a través de rúbriques, proves escrites, orals...
A
primària es treballarà la llengua catalana i la llengua castellana integrades
amb les àrees de ciències socials i naturals respectivament. Els mestres han
creat el seu propi material. comprar els dossiers.
El matí es posa la feina la blog. Si no s'acaba a classe es fa a casa.
En principi casa:
- Es llegeix diàriment (i s'entrega un resum de la lectaura el dilluns).
- S'estudia i s'agafa consciència del que no s'entén prou bé per demanar-ho a classe.
- s'acaba el que no s'ha acabat a classe.
Teatre integrat a l’àrea de català/castellà/anglès
(des d’aquesta activitat s’avaluarà l’expressió i comprensió oral expressió
escrita d’aquestes àrees).
- AVALUACIONS
Les
famílies rebran informació sobre el rendiment escolar dels seus fills, com a
mínim, tres vegades al llarg del curs:
-
Primera avaluació: informe
que podran veure a traves de l’aplicació de GESTIB.
-
Segona avaluació: informe que podran veure a traves de l’aplicació
de GESTIB.
- Tercera avaluació i ordinària: informe per escrit que lliurarem
als alumnes el darrer dia de curs (només primària) i també mitjançant l’aplicació de
GESTIB. Prèviament , els tutors s’entrevistaran amb aquelles famílies que l’equip educatiu
consideri necessari. Al mateix temps, es programarà un dia, la darrera setmana
de juny, per aquelles famílies que vulguin puguin mantenir una entrevista amb
el tutor i/o mestres especialistes (infantil: lliurament informes).
Les proves d’avaluació no sortiran del centre.
Els
controls no seran entregats. Per llei no podem. Els hem de tenir custodiats.
Durant les entrevistes personals els podreu veure tots.
Els hi hem de donar la importància
que tenen, són una eina més juntament amb ses rúbriques, treballs de
classe, de casa, actitud i comportament.
MOLT IMPORTANT
----> Abans d’acabar el segon trimestre els
pares d’aquells alumnes que l’equip educatiu
consideri que són possibles repetidors ho
comunicaran a les famílies, que hauran de signar un document que justifica que
han estat informats.
- Berenars:
-
No
es poden dur bòtils de cap beguda excepte d’aigua.
- Potar el berenar dins de carmanyoles "fiambreres" o "bog and rolls"
- Potar el berenar dins de carmanyoles "fiambreres" o "bog and rolls"
-
No està
permès berenar de bollaries i llaminadures Si són reincidents,
es retirarà.
- Els alumnes berenaran a les aules,
abans de la sortida al pati, per tal de millorar hàbits alimentaris, tenir cura del menjar
i fomentar el joc a l’hora de l’esplai.
POSSIBLES SORTIDES (Curs 2019/2020)
Museu Menorca:
DE SALUT JOVE:
50. M’encanta col·laborar amb el meu poble
60. Joc dels rastres del bosc d’Alforí de Dalt (BUS)
66. Espècies invasores i exòtiques-------------------------------------------------Camp d’Aprenentatge “Far de Cavalleria” (bus)--------------------------------------------------
Amb Bona Lletra
FALTEN LES DE N’IGNASI QUE TAMBÉ VAN AMB BUS
SOLS:
El parc Rubió i Tudurí
|
||||
| ||||
HORARI GRUP
|
|||||
8.30-9
|
E.F
|
MATE
|
½ MATE
grup vermell
ANGLÈS
grup blau
|
MATE
|
TEATRE
|
9-9.30
|
E.F
|
LECT. CAT
|
½ MATE
grup vermell
ANGLÈS
grup blau |
MATE
|
TEATRE
|
9.30-10
|
MATE
|
CAT
|
½ MATE
grup blau
ANGLÈS
grup vermell
|
LECT.
CAST
|
MATE
|
10-10.30
|
MATE
|
SOCI
|
½ MATE
grup blau
ANGLÈS
grup vermell |
NATU
|
SOCI
|
10.30-11
|
LECT.
CAST
|
SOCI
|
½MUS
grup blau
CAST
|
ANGLÈS
|
ANGLÈS
|
11-11.30
|
NATU
|
CAST
|
½MUS
grup blau
CAST
|
ANGLÈS
|
ANGLÈS
|
11.30-12
|
PATI
|
PATI
|
PATI
|
PATI
|
PATI
|
12-12.30
|
NATU
|
CAST
|
LECT. CAT
|
CAST
|
LECT. CAT
|
12.30-13
|
PLÀS
|
½MUS grup vermell
CAST
grup blau
|
E.F
|
CAT
|
VAL/REL
|
13-13.30
|
PLÀS
|
½MUSgrup vermell
CASTgrup blau
|
E.F
|
CAT
|
VAL/REL
|
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada