dissabte, 10 de març del 2012

CONCLUSIONS I PRIMERES IMPRESSIONS

No fa massa estona (anys), tot aquest món de les noves tecnologies (avui ja no tan noves)l'observaba amb una mica de distància i sense saber molt bé cap a on avolucionaria tot això. Avui tinc clar que estem en un món en que les tecnologies de la comunicació i informació ens han obert una nova dimensió a les relacions humanes i a la possibilitat d'enriquir-nos culturalment. Per tant opino que les TIC són imprescindibles en el moment que ens ha tocat viure i estic totalment convençut que aquestes són una eina que em poden ajudar a pensar, a fer, a relacionar-me, a conèixer, a desenvolupar-me..., a aprendre.
Esper que aquest blog m'ajudi a entendre millor tot aquest món.
Per ara estic "xalant" com un fillet. Esper les vostres aportacions, que estic segur m'enriquiran i ajudaran.
Gràcies a totes i a tots anticipadament.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada