dijous, 4 de desembre del 2014

de problemes i altres coses


  1. Una persona compra las tres cuartas partes de una pieza de tela que mide 24 metros. ¿Cuántos metros compra?
  2. Un agricultor necesita 576 m de tela metálica para vallar un terreno. En la tienda no había un trozo de tela tan largo, así que le dieron cinco trozos de tela metálica, que miden los siguiente: 124 m, 17 dam, 0,9 hm, 0,045 Km y 2,3 hm. Si los pasas a metros, ¿cuánta tela metálica le han dado en total? ¿Cuánta le sobrará?
    (Pensau en el que vam treballar sobre les unitats de longitud!!!)





    Ara estic rellegint per tercera vegada el llibre "Inteligencia Emocional" de David Goleman.




    Ara estic llegint l'apartat que tracta sobre l'enfadament i les línies de pensament. Hi ha persones que s'enfaden perquè pensen en "negatiu" i arriben a situacions de "ràbia", insults, ..., en resum: "males formes". D'altres com que pensen "bé", "en positiu", solen interpretar les coses d'una manera que els permet no enfadar-se tant.
    En la vida quotidiana i en una classe en particular, es poden veure situacions d'aquests tipus. Quines "línies de pensament" de pensament teniu vosaltres?
    En cas que les tingueu negatives. Com podríem millorar-les?

3 comentaris:

  1. Pere jo tenc unes "línies de pensament" positives.

    Pero jo crec que els que les tenen negatives es que no tenen ganes de apendre a apendre.

    Per exemple jo no soc una fieta que cada dia està enfadada,a jo m'ha agrada apendre coses noves cada dia, com ho faig amb tu.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja ho sé que ets una al·lota riallera i positiva. Però hi ha persones que quasi tot "s'ho prenen tort". Què podem fer nosaltres i què poden fer ells per estar una mica millor?
      Per què creus que no tenen ganes d'aprendre?

      Elimina
    2. Jo crec asó Pere:

      Ells podrien mostrar més interés per el que feim cada dia : Ens divertim fent la cova,feim feina amb els companys,m'hos ho passam molt bé amb els chistes...etc

      Jo crec que si ells aprenguesin de veritat el que feim cada dia i el que m'hos divertim
      no estarien així.




























      Elimina