dimarts, 27 de novembre del 2012

Avui començam l'e-portafol individual


L'e-portafol serà una eina per reflexionar i apuntar el que ha anat succeint en el nostre dia a dia. Cada alumne seleccionarà el que ha fet aquell dia (evidències) i s'han d'acompanyar d'una justificació i una reflexió de l'estudiant que l'ajuden a prendre consciència del que va aprenent, al mateix temps que li permet regular el seu procés d'aprenentatge i d'estudi. Aquesta qualitat de reflexió constant sobe el propi aprenentatge converteix el portafol en un sistema d'avaluació coherent en el marc de l'avaluació continuada i formativa.

6 comentaris:

  1. M´ha gradat molt fer un portafol fet per jo

    ResponElimina
  2. jo ja le he fet la meva direcció és :eriubet moreno portafolio

    ResponElimina
  3. Jo casi ho he acabat però no se que fer perque jo faig 8 pestanyesi només en el bloc surt 6.

    ResponElimina
  4. Pere on és el vìdeo del paracaidudas que van fer a educacio física.

    ResponElimina
  5. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  6. Pere perdo per el accent de la i que esta malament

    ResponElimina