Rubrica
hàbits de treball
NOM
......................................................
QUINS HÀBITS TENC DINS LA
CLASSE?
De manera molt sincera, has
de contestar aquestes preguntes sobre
els teus hàbits i el teu comportament a classe.
A cada una pots posar:
S = sempre QS= quasi sempre AV= a vegades QM= quasi mai M = mai
1.- Complesc les normes de
classe? ___________________
2.- Em port correctament dins
l'aula
___________________
3.- Deman ajuda si la
necessit ____________________
4.- Duc el material a classe
(deures, llibres...)
____________________
5.- Som correcte amb els
companys (els tract
amb respecte, els xerr bé, etc) ____________________
6.- Som correcte amb els
professors/es
_____________________
7.- Faig les feines que em
manen (deures,
encarregats de classe, feines escola...) _____________________
8.- Llegesc de forma
habitual (classe i casa) _____________________
9.- Orden i organitz el
treball (agenda) _____________________
10.- Tenc cura del material (meu i de l'aula) _____________________
11.- Treball bé en equip _____________________
Rúbrica presentació oral
|
INCORRECTE
|
CORRECTE
|
BO
|
EXCEL·LENT
|
CONTINGUT
|
No descriu
fenòmens històrics i no empra produccions pròpies
|
Descriu alguns
fenòmens històrics i no empra produccions pròpies
|
Descriu alguns
fenòmens històrics i empra produccions pròpies
|
Descriu fenòmens
històrics i empra produccions pròpies
|
PREPARACIÓ
|
Ha d’improvisar
constantment i llegeix el full
|
Ha de fer algunes
rectificacions i a vegades dubte
|
Exposició fluida,
molts pocs errors
|
Es nota un bon
domini del tema, no comet errors, no dubta.
|
VOCABULARI
|
No utilitza el
vocabulari après.
|
Utilitza poc
correctament el
vocabulari après
|
Utilitza
correctament algunes paraules del vocabulari après
|
Utilitza molt
correctament el vocabulari après
|
INTERÈS
|
No es capaç de
despertar l’interès del públic
|
Li costa aconseguir
l’interès del públic
|
Interessa força al
principi però es fa una mica monòton
|
Atrau l’atenció
del públic i manté l’interès durant tota l’exposició
|
VEU
|
Fluixa, no
vocalitza, entretallada
|
Costa entendre
alguns fragments
|
Clara, bona vocalització
|
Clara, bona
vocalització, entonació adient, matisada, sedueix
|
TEMPS
|
Excessivament
llarg o insuficient per desenvolupar el tema
|
Suficient per
desenvolupar el tema
|
Ajustat al
previst, ben distribuït entre les diferents parts del contingut
|
Ajustat al previs,
amb un final que reprèn idees principals i arrodoneix l’exposició
|
ACTITUD I LLENGUATGE CORPORAL
|
Es desconcentra,
no mira el públic, no adopta el rod adequat
|
Ho fa de manera
seriosa, controla els nervis, però el llenguatge corporal no és correcte
|
Acompanya
l’exposició amb una correcta gesticulació
|
L’actitud corporal
i la gesticulació afavoreix l’atenció del públic.
|
SUPORT
|
Sense suport o amb
suport inadequat
|
Suport visual
adequat
|
Suport visual
adequat interessant i en la mesura justa
|
L’exposicó
s’acompanya de suports audiovisuals en diversos formats, especialment
atractius i de molta qualitat
|
Rúbrica presentació oral
|
INCORRECTE
|
CORRECTE
|
BO
|
EXCEL·LENT
|
CONTINGUT
|
No descriu
fenòmens històrics i no empra produccions pròpies
|
Descriu alguns fenòmens
històrics i no empra produccions pròpies
|
Descriu alguns
fenòmens històrics i empra produccions pròpies
|
Descriu fenòmens
històrics i empra produccions pròpies
|
PREPARACIÓ
|
Ha d’improvisar
constantment i llegeix el full
|
Ha de fer algunes
rectificacions i a vegades dubte
|
Exposició fluida,
molts pocs errors
|
Es nota un bon
domini del tema, no comet errors, no dubta.
|
VOCABULARI
|
No utilitza el
vocabulari après.
|
Utilitza poc
correctament el
vocabulari après
|
Utilitza
correctament algunes paraules del vocabulari après
|
Utilitza molt
correctament el vocabulari après
|
INTERÈS
|
No es capaç de
despertar l’interès del públic
|
Li costa
aconseguir l’interès del públic
|
Interessa força al
principi però es fa una mica monòton
|
Atrau l’atenció
del públic i manté l’interès durant tota l’exposició
|
VEU
|
Fluixa, no
vocalitza, entretallada
|
Costa entendre
alguns fragments
|
Clara, bona
vocalització
|
Clara, bona
vocalització, entonació adient, matisada, sedueix
|
TEMPS
|
Excessivament
llarg o insuficient per desenvolupar el tema
|
Suficient per
desenvolupar el tema
|
Ajustat al
previst, ben distribuït entre les diferents parts del contingut
|
Ajustat al previs,
amb un final que reprèn idees principals i arrodoneix l’exposició
|
ACTITUD I LLENGUATGE CORPORAL
|
Es desconcentra,
no mira el públic, no adopta el rod adequat
|
Ho fa de manera
seriosa, controla els nervis, però el llenguatge corporal no és correcte
|
Acompanya
l’exposició amb una correcta gesticulació
|
L’actitud corporal
i la gesticulació afavoreix l’atenció del públic.
|
SUPORT
|
Sense suport o amb
suport inadequat
|
Suport visual
adequat
|
Suport visual
adequat interessant i en la mesura justa
|
L’exposicó
s’acompanya de suports audiovisuals en diversos formats, especialment
atractius i de molta qualitat
|
Rúbrica textos escrits.
|
Excel·lent
|
Notable
|
Bé
|
Suficient
|
Insuficient
|
En la redacció he
emprat vocabulari nou i no he repetit paraules
|
He emprat almenys
4 o més paraules noves i no he repetit vocabulari
|
He emprat 3
paraules noves i no n’he repetit
|
He emprat 2
paraules noves i he repetit algunes
|
He emprat 1
paraula nova i algunes les he repetit
|
No he emprat cap
paraula nova i he repetit vàries vegades la mateixa
|
He seguit una
estructura ordenada amb diferents paràgrafs
|
L’estructura está
ben ordenada amb diferents paràgrafs i 4 connectors diferents
|
L’estructura està
ben ordenada amb diferents paràgrafs i 3 connectors diferents
|
Un o més paràgrafs no estan separats i només he
emprat 2 connectors
|
Només he separat
un paràgraf i he emprat un connector
|
No he separat els
paràgrafs i no he emprat cap connector
|
He aplicat les
normes ortogràfiques que hem treballat a classe
|
He fet menys de 6
faltes ortogràfiques
|
He fet de 7 a 9
faltes ortogràfi-
ques
|
He fet de 10 a 14
faltes ortogràfi-ques
|
He fet més de 15
faltes ortogrà-
fiques
|
He fet més de 20
faltes ortogrà-fiques
|
La presentació és
acurada (títol, marges, netedat)
|
He posat el títol,
el nom i la data i he deixat marges
|
He oblidat un
aspecte (marges, títol, data o nom, netedat)
|
He oblidat 2
aspectes (marges, títol, data o nom, netedat)
|
He oblidat 3
aspectes (marges, títol, data o nom, netedat)
|
No he respectat
els marges i he oblidat el títol, la data, el nom i el full no està net
|
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada