diumenge, 10 de juny del 2012

Eines d'avaluació i autoavaluació del projecte


Rubrica hàbits de treball



NOM ......................................................



QUINS HÀBITS TENC DINS LA CLASSE?





De manera molt sincera, has de contestar  aquestes preguntes sobre els teus hàbits i el teu comportament a classe.  A cada una pots posar:



S = sempre         QS= quasi sempre       AV= a vegades            QM= quasi mai         M = mai









1.- Complesc les normes de classe?                  ___________________





2.- Em port correctament dins l'aula                    ___________________





3.- Deman ajuda si la necessit                             ____________________





4.- Duc el material a classe (deures, llibres...)    ____________________





5.- Som correcte amb els companys (els tract

     amb respecte, els xerr bé, etc)                        ____________________





6.- Som correcte amb els professors/es              _____________________





7.- Faig les feines que em manen (deures,

      encarregats de classe, feines escola...)        _____________________





8.- Llegesc de forma habitual  (classe i casa)     _____________________





9.- Orden i organitz el treball (agenda)                _____________________





10.-  Tenc cura del material (meu i de l'aula)       _____________________





11.-   Treball bé en equip                                         _____________________



Rúbrica presentació oral




INCORRECTE
CORRECTE
BO
EXCEL·LENT
CONTINGUT
No descriu fenòmens històrics i no empra produccions pròpies
Descriu alguns fenòmens històrics i no empra produccions pròpies
Descriu alguns fenòmens històrics i empra produccions pròpies
Descriu fenòmens històrics i  empra produccions pròpies
PREPARACIÓ
Ha d’improvisar constantment i llegeix el full
Ha de fer algunes rectificacions i a vegades dubte
Exposició fluida, molts pocs errors
Es nota un bon domini del tema, no comet errors, no dubta.
VOCABULARI
No utilitza el vocabulari après.
Utilitza poc
correctament el vocabulari après
Utilitza correctament algunes paraules del vocabulari après
Utilitza molt correctament el vocabulari après
INTERÈS
No es capaç de despertar l’interès del públic
Li costa aconseguir l’interès del públic
Interessa força al principi però es fa una mica monòton
Atrau l’atenció del públic i manté l’interès durant tota l’exposició
VEU
Fluixa, no vocalitza, entretallada
Costa entendre alguns fragments
Clara, bona vocalització
Clara, bona vocalització, entonació adient, matisada, sedueix
TEMPS
Excessivament llarg o insuficient per desenvolupar el tema
Suficient per desenvolupar el tema
Ajustat al previst, ben distribuït entre les diferents parts del contingut
Ajustat al previs, amb un final que reprèn idees principals i arrodoneix l’exposició
ACTITUD I LLENGUATGE CORPORAL
Es desconcentra, no mira el públic, no adopta el rod adequat
Ho fa de manera seriosa, controla els nervis, però el llenguatge corporal no és correcte
Acompanya l’exposició amb una correcta gesticulació
L’actitud corporal i la gesticulació afavoreix l’atenció del públic.
SUPORT
Sense suport o amb suport inadequat
Suport visual adequat
Suport visual adequat interessant i en la mesura justa
L’exposicó s’acompanya de suports audiovisuals en diversos formats, especialment atractius i de molta qualitat





Rúbrica presentació oral




INCORRECTE
CORRECTE
BO
EXCEL·LENT
CONTINGUT
No descriu fenòmens històrics i no empra produccions pròpies
Descriu alguns fenòmens històrics i no empra produccions pròpies
Descriu alguns fenòmens històrics i empra produccions pròpies
Descriu fenòmens històrics i  empra produccions pròpies
PREPARACIÓ
Ha d’improvisar constantment i llegeix el full
Ha de fer algunes rectificacions i a vegades dubte
Exposició fluida, molts pocs errors
Es nota un bon domini del tema, no comet errors, no dubta.
VOCABULARI
No utilitza el vocabulari après.
Utilitza poc
correctament el vocabulari après
Utilitza correctament algunes paraules del vocabulari après
Utilitza molt correctament el vocabulari après
INTERÈS
No es capaç de despertar l’interès del públic
Li costa aconseguir l’interès del públic
Interessa força al principi però es fa una mica monòton
Atrau l’atenció del públic i manté l’interès durant tota l’exposició
VEU
Fluixa, no vocalitza, entretallada
Costa entendre alguns fragments
Clara, bona vocalització
Clara, bona vocalització, entonació adient, matisada, sedueix
TEMPS
Excessivament llarg o insuficient per desenvolupar el tema
Suficient per desenvolupar el tema
Ajustat al previst, ben distribuït entre les diferents parts del contingut
Ajustat al previs, amb un final que reprèn idees principals i arrodoneix l’exposició
ACTITUD I LLENGUATGE CORPORAL
Es desconcentra, no mira el públic, no adopta el rod adequat
Ho fa de manera seriosa, controla els nervis, però el llenguatge corporal no és correcte
Acompanya l’exposició amb una correcta gesticulació
L’actitud corporal i la gesticulació afavoreix l’atenció del públic.
SUPORT
Sense suport o amb suport inadequat
Suport visual adequat
Suport visual adequat interessant i en la mesura justa
L’exposicó s’acompanya de suports audiovisuals en diversos formats, especialment atractius i de molta qualitat







Rúbrica textos escrits.




Excel·lent
Notable
Suficient
Insuficient
En la redacció he emprat vocabulari nou i no he repetit paraules
He emprat almenys 4 o més paraules noves i no he repetit vocabulari
He emprat 3 paraules noves i no n’he repetit
He emprat 2 paraules noves i he repetit algunes
He emprat 1 paraula nova i algunes les he repetit
No he emprat cap paraula nova i he repetit vàries vegades la mateixa
He seguit una estructura ordenada amb diferents paràgrafs
L’estructura está ben ordenada amb diferents paràgrafs i 4 connectors diferents
L’estructura està ben ordenada amb diferents paràgrafs i 3 connectors diferents
Un o  més paràgrafs no estan separats i només he emprat 2 connectors
Només he separat un paràgraf i he emprat un connector
No he separat els paràgrafs i no he emprat cap connector
He aplicat les normes ortogràfiques que hem treballat a classe
He fet menys de 6 faltes ortogràfiques
He fet de 7 a 9 faltes ortogràfi-
ques
He fet de 10 a 14 faltes ortogràfi-ques
He fet més de 15 faltes ortogrà-
fiques
He fet més de 20 faltes ortogrà-fiques
La presentació és acurada (títol, marges, netedat)
He posat el títol, el nom i la data i he deixat marges
He oblidat un aspecte (marges, títol, data o nom, netedat)
He oblidat 2 aspectes (marges, títol, data o nom, netedat)
He oblidat 3 aspectes (marges, títol, data o nom, netedat)
No he respectat els marges i he oblidat el títol, la data, el nom i el full no està net


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada