dilluns, 26 de maig del 2014

TASCA COMPLEXA : MATEMÀTIQUES, LLENGÜES I MEDI.





  1. En la construcció de la màquina que estem fent hem utilitzat diferents elements d'una màquina composta, em sabries dir quins heu utilitzat en la vostra?
  2. Molts de vosaltres heu utilitzat un motor elèctric, em podries dir com funciona, quins elements el formen?
  3. Em podries explicar el teu circuit i com funciona?
  4. La teva màquina (o la màquina d'algun company/a teu/va) és un vehicle elèctric que pot recórrer un espai en un temps determinat (ho heu de mesurar). Em podries construir i resoldre set problemes on utilitzis tot els conceptes següents: velocitat, volum (tema 12 del llibre de matemàtiques i que ja hem comentat i treballat a classe), velocitat, temps i espai.



  1. A un vehicle de la classe que tengui rodes assenyala (fent una foto i inserint-la a la resposta) els diferents elements de la circumferència. Investiga quina és la fórmula de la longitud de la circumferència (d'on surt) i quantes vegades ha de rodar la roda per recórrer una determinada distància.
  2. Explica en català/castellà tot el procés d'elaboració de la vostra màquina, el que t'ha agradat, el que no, les dificultats,...
  3. Inventa't un conte (tema 9 Lengua Castellana) on un dels protagonistes sigui la vostra màquina. En el conte hi ha d'haver una frase passiva (indicau-la) i una altra amb CN, CCL, CD i CI (indicar-ho).


Recursos
  • Llibres de text de matemàtiques, medi, castellà i català (fotocòpies) i d'altres que trobeu oportuns.


AVALUACIÓ






ASPECTES
JUST
(3-5 punts)
ACCEPTABLE
(5-6 punts)
BON NIVELL
(7-8 punts)
EXCEL·LENT
(9-10 punts)
CONTINGUT
Informació a un nivell molt simplista
El contingut mostra que s'ha entès el que s'ha treballat
La informació és força clara, mostra una certa reflexió sobre el tema
La informació és excel·lent; s'ha entès el tema, hi ha reflexions i conclusions
ORGANITZA-
CIÓ DEL CONTINGUT
Confús, incomplet, sense una direcció clara
Les diferents seccions tenen continguts però no hi ha relació ni transició entre elles
L'organització és adequada i estan relacionades entre si
Mostra una planificació acurada que dóna una seqüència lògica i clara
ASPECTES
LINGÜÍSTICS
Molts errors, difícil d'entendre
Adequat malgrat alguns errors
Fluid i clar malgrat alguns errors
Fluid i amb bon nivell lingüístic
PRESENTACIÓ
Poc elaborada. Poc visual. No fa servir imatges, gràfics, enllaço, etc.
La presentació és correcte però poc atractiva
La presentació és acurada i visual
La presentació està força treballada i és molt atractiva visualment
TREBALL EN GRUP
Treball massa individual. No hi ha relació entre les parts.
S'aprecia una mica de col·laboració en l'estructura global
Les tasques individuals estan relacionades entre si
El document mostra discussió i planificació conjunta

FORMA DE TREBAL: GRUP QUE HA FET LA MÀQUINA.
DATA D'ENTREGA: 6-6-14

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada